دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم و دانلود آهنگ ایرانی همراه با 2 کیفیت بالا + متن ترانه

  • ۰
  • ۰

نامیرا دل

نامیرا دل

دانلود آهنگ نامیرا دل

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای نامیرا بنام دل با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Namira – Del With Text And Direct Links

۶٫۰/۱۰ ★

دلم شب تورا آرزو میکند به تصویر چشمت رجوع میکند●♪♫

شده بند این دل پاره از فراق●♪♫

چه ها میکند دل جفا میکند دل غمو با نگاهت نگاه میکند دل●♪♫

چه بد میزنی دل شرر میزنی دل ز ریشه میزنی به من هی تبر میزنی دل●♪♫

چه ها میکند دل جفا میکند دل غمو با نگاهت نگاه میکند دل●♪♫

چه بد میزنی دل شرر میزنی دل ز ریشه میزنی به من هی تبر میزنی دل●♪♫

لایق درد جدایی ها نبودم ب تو پیدا میشدم در ظلمت شب●♪♫

آخر این گمگشته روز تو بود ●♪♫

چه ها میکند دل جفا میکند دل غمو با نگاهت نگاه میکند دل●♪♫

چه بد میزنی دل شرر میزنی دل ز ریشه میزنی به من هی تبر میزنی دل●♪♫

چه ها میکند دل جفا میکند دل غمو با نگاهت نگاه میکند دل●♪♫

چه بد میزنی دل شرر میزنی دل ز ریشه میزنی به من هی تبر میزنی دل●♪♫

  • ۹۸/۱۱/۰۷
  • دنیا سحرخیزفومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی