دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم و دانلود آهنگ ایرانی همراه با 2 کیفیت بالا + متن ترانه

  • ۰
  • ۰

پیمان بیات بی خبر

پیمان بیات بی خبر

دانلود آهنگ پیمان بیات بی خبر

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای پیمان بیات بنام بی خبر با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Peyman Bayat – Bi Khabar With Text And Direct Links

۶٫۰/۱۰ ★

ریمیکس اضافه شد

بی خبر از حال منی عشق بد اقبال منی●♪♫
گم شده آرامش من گریه کنم یا نکنم●♪♫
ای غم آدم کش من زندگی ناخوش من●♪♫
من چه کنم بی تو اگر با دل خود تا نکنم●♪♫
از خودت بی خبری ای دل دیووانه من●♪♫
مستی می نزده ساکت می خانه من●♪♫
آه چه سنگین شده این بغض تو بر شانه من●♪♫
ای دل دیووانه من کجای کاری●♪♫
ای لیلی لالایی من ای باعث تنهایی من●♪♫
ای دلیل تلخ بی صدایی من●♪♫
از خودت بی خبری ای دل دیووانه من●♪♫
مستی می نزده ساکت می خانه من●♪♫
آه چه سنگین شده این بغض تو بر شانه من●♪♫
ای دل دیووانه من کجای کاری●♪♫

  • ۹۸/۱۱/۰۷
  • دنیا سحرخیزفومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی