دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم و دانلود آهنگ ایرانی همراه با 2 کیفیت بالا + متن ترانه

  • ۰
  • ۰

مهراد جم زندگی سخت شده پای من

مهراد جم زندگی سخت شده پای من

دانلود آهنگ مهراد جم زندگی سخت شده پای من

همین حالا دانلود کنید آهنگ زیبای مهراد جم بنام زندگی سخت شده پای من با لینک مستقیم ♪

Download New Song By : Mehraad Jam - Zendegi Sakht Shodeh Paye Man With Text And Direct Links

زندگی سخت شده پای من

فهمیدم مسافرم نیست امیدی واسه من

میرم تو راه در شاید یجای باشه واسه من

شاید یجای باشه واسه من

میرم تا غریبه ها جامو بگیرن شاید

اینجوری بهتره نباشم تو راحت

مهراد جم زندگی سخت شده پای من

 

  • ۹۹/۰۱/۲۹
  • دنیا سحرخیزفومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی