دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم و دانلود آهنگ ایرانی همراه با 2 کیفیت بالا + متن ترانه

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مجید رضوی پنج صبح

بعد از مدت ها انتظار دانلود کنید و لذت ببرید از آهنگ جدید مجید رضوی به نام پنج صبح  و برای دوستانتان به اشتراک بگذارید

دانلود آهنگ مجید رضوی پنج صبح

Download New Single Track By : Majid Razavi – 5 Sobh With Text And Direct Links

مجید رضوی پنج صبح

♩♬من تو یه اتاق تاریک و باز بارون بارید♪♭

♩♬اتاق بغلیه تویی به هر دلیل در میزنم♪♭

متن آهنگ مجید رضوی پنج صبح

♩♬میگی کاری دارید من♪♭

♩♬عاشقت شدم و تو منو نمیشناسی♪♭

♩♬من حتی حسودی میکنم به اون در و دیوار♪♭

♩♬دارم روانی میشم شدم یه آدم بیمار♪♭

♩♬هی پشت هم خودمو میبازم توی♪♭

♩♬خیالمم هر شب دارم موهاتو میبافم♪♭

دانلود آهنگ مجید رضوی پنج صبح

♩♬یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس♪♭

♩♬لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل♪♭

♩♬یکی همین دور و براست عاشقته ای دل ای پس♪♭

♩♬لااقل یه بار بگو میخوای بدی کی بهم دل♪♭

مجید رضوی پنج صبح

  • ۰۰/۱۰/۲۱
  • دنیا سحرخیزفومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی