دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دنیاموزیک

دانلود آهنگ جدید و موزیک ایرانی

دانلود آهنگ با لینک مستقیم و دانلود آهنگ ایرانی همراه با 2 کیفیت بالا + متن ترانه

  • ۰
  • ۰

دانلود آهنگ مرتضی سرمدی غروب

Download New Music Morteza Sarmadi Ghorob

” به همراه دمو آهنگ “

غروبا همیشه دلم تنگ میشه بگو که کجای این دوری نشستیشبا با ستاره دلم بیقراره بگو تو هم بیقرار من هستی

دانلود تک آهنگ جدید ایرانی غروب به همراه لینک مستقیم پرسرعت و کیفیت بالا عالی ۱۲۸ – ۳۲۰ kbps در رسانه همراه با پخش آنلاین اختصاصی قرار گرفته است که با کلیک به روی لینک های قرار گرفته می توانید از دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی و از شنیدن آهنگ غروب لذت ببرید و با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید.

دانلود آهنگ های مرتضی سرمدی

متن ترانه غروب با صدای مرتضی سرمدی

غروبا همیشه دلم تنگ میشه بگو که کجای این دوری نشستی شبا با ستاره دلم بیقراره بگو تو هم بیقرار من هستی

  • ۰۰/۱۱/۱۲
  • دنیا سحرخیزفومنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی